Sunday

sayapatah 2 sudah boleh di-download

zine sayapatah 2 dah siap edit (kot). tapi tak dapat masukkan benda yg saya tulis awal-awal. nah ini download link:

http://www.4shared.com/office/DiGHfRKA/projek_sayapatah2.html



ini pula benda yg saya takdapat masukkan. nasib baik takbest. kbye. thankyou semua untuk malam semalam :B





Hai awak.

Awak apa khabar? Yang saya pasti, awak masih hidup dan belum buta lagi, sebab tu lah awak boleh baca surat saya ini. Sudah lama rasanya saya tidak tergedik-gedik dengan awak melalui apa-apa medium berteknologi tinggi atau rendah. Ini semua berpunca dari kegagalan cinta kita dulu lalu awak block saya kat semua laman sosial awak. Kurang ajar betul awak ni. Saya rasa nak sembelih je.

Tujuan saya mengirimkan surat ini ialah saje je nak bagi duit poket kat abang posmen dan pejabat pos di kampong saya ini yang bangunannya serupa hidup segan mati tak mau. Macam awak lah. Mati tak mau. Bosan saya nak tunggu awak mati tak mati-mati jugak. Bila awak nak mati? Oh nanti. Habiskan baca dulu lepas tu awak boleh pergi mati dengan apa-apa cara awak nak. Saya rekemen kan awak mati dengan cara menembak senapang gajah ke dalam mulut. Baru syiok gittew.

Saya dengar awak dah ada pengganti saya. Dengar cerita dia perfect sangat kalau nak dibandingkan dengan saya. Wah. Untunglah awak. Hebat juga awak dalam bab mandrem orang kan. Kalau tak mandrem masakan awak yang muka jambatan tak siap ni boleh dapat orang perfect cenggitu. Maaf saya terfitnah. Sesungguhnya fitnah itu lebih dasyat dari membunuh. Jadi, boleh saya nak bunuh awak?

Sepanjang awak takde saya rasa bahagia sangat. Sekarang saya boleh berpeluk dengan kucing saya masa tidur dan menyekodeng anjing rumah jiran saya tanpa ada sesiapa nak marah atau cemburu.

Dengar cerita awak dah nak kahwin dah. Lagi tiga bulan kan katanya. Tahniah lah. Awak nak jemput saya datang tak? Saya tak nak datang pun. Kbye.

Awak boleh bayangkan tak kalau kenduri kahwin awak dicepatkan, contohnya tetiba kenduri tu buat esok atau lusa? Haa. Macam best kan. Tapi tukar sikit lah. Tukar dari kenduri kahwin, jadi kenduri arwah. Kenapa? Oh. Sebab saya ada hantar buah tangan sikit ni. Awak ada bau surat ni wangi macam surat saya bagi dulu-dulu? Haa. Saya ada sembur minyak wangi yang saya buh racun sikit. Sikit je. Lepas tulis surat ni pun saya ada teguk sikit. Dalam masa dua hari dah boleh jalan.



Akhirnya dapat jugak saya sehidup semati dengan awak.

Hikhik.

1 comment:

.::TAIKO ::. said...

haha,gile sehidup semati kan..
sorry sbb smpt up 1 nhortnotes je for the zine..
hambe bizi mngalahkan surirumah sepenuh mase tau..err