Saturday

bersambung dan pecah.

yang bersambung ialah pertalian kami, pelajar pelajar SAMURA di RCSI. semalam kami ada dinner untuk meraikan para pelajar RCSI tahun tiga yang bakal balik Malaysia dan sambung di Penang. nanti kitorang pun macam gitu juga lah. alang alang dah dapat kumpulkan semua budak samura yang ada kat RCSI, kami pun ambil gambar sama sama. ada kak meera, zaiful, lemon, eva dan nadiah. ahaa. seorang je lelaki. jealous betul kawan-kawan dia semalam sebab bergambar dengan ramai perempuan. sampai ada yang sibuk nak masuk dalam gambar juga. haha.

ini, sedikit sebanyak tentang malam tadi.

forever my best buddies.

penampakan misteri di sebalik kepala saya dan nadiah.

childhood memory.
apa yang pecah?
yang pecah ialah barang yang sudah lama retak. yang saya biarkan untuk berapa lama, sebelum saya hempas hempas lagi pagi ini. pagi ini dia jadi hancur berderai. dan pagi ini saya kuatkan diri untuk bagitahu pada orang yang bertanggungjawab bahawa saya sudah tahu semuanya. semua penipuan dan apa-apa. orang-orang bertanggunjawab. lelaki dan perempuan. yang pura-pura baik di depan atau tidak. yang penting, memecahkan.

ambil balik semua serpihan memori. saya dah tak perlukan.
saya mahu buat memori baru.
jangan kacau.

No comments: