Sunday

macam mana nak pakai shawl lubang-lubang?

wellow.

tadi aku pergi shopping. kan orang kata shopping is a good therapy kan. so aku pun pergilah "terapi" tersebuat memandangkan mood aku yang tak berapa nak elok sejak semalam. terapi hari ini kosnya mencecah jugalah rm50.

aku beli shawl tiga helai. untuk eka dan untuk aku. setiap satu harganya rm10. lepas tu aku beli anak tudung warna hitam sebab ada salah satu selendang tu berlubang-lubang. lepas itu lagi untuk melengkapkan terapi, aku beli juga sehelai kemeja warna coklat yang tak berapa nak panjang tangannya tetapi panjang pula di bahagian badannya ala-ala baju muslimah. tapi ada pula tali untuk mengecikkan pinggang. aku rasa aku takkan guna pun tali tu.

saja je nak mencapub gambar ini - bagaimana hendak memakai shawl lubang-lubang? sila hubungi aziluz jika anda hendak belajar. cewah ! tapi aku serius ni. bye.

ok ni gambar bodobodo je hahah. bye.



next post will be about the hot air balloon festival. pada aku, festival itu sucks.

No comments: