Sunday

belon panas di putrajaya serta "spinner" saya

tak banyak pun nak cerita pasal semalam. gambar filem pun tak develop lagi. tunggu lah dia ada duit, pergi develop sama-sama *wink wink* kalau dengan dia dapat harga murah sikit. separuh harga kot. sebab tu lah aku kena tunggu dia. muahahaha.

jadi, sedikit gambar akan aku letak dalam post ni. ada gambar dari "spinner" aku ok jangan pertikaikan yang aku ada "spinner" hahaha.

ini belon malaysia. dia boleh senyum dia boleh buat muka tahi juga walaupun ketika pergi membayar hutang hahaha

haaaa ni lah gambar dari "spinner" aku. jeng jeng jeng. itu belon malaysia tadi tengah pusing-pusing.

masa nak berlepas cuma kamera yang ada lens panjang dan tersembul je boleh masuk. lalalalala. budush.


tak nampak macam sucks pun. nahh. malas lah nak cerita panjang. tak ada mood. aku tak nak pergi hot air balloon fest lagi.

No comments: