Monday

the lomorangers : tembak-tembak haiwan

the lomorangers.

ahh lambatnya baru aku ada mood nak update. ni pun tak ada mood sebenarnya. cuma sebab aku fikir, kalau bukan sekarang bila lagi. takkan nak tunggu cerita basi baru aku nak update kasi masuk dalam blog. ini mesti pendek, aku rasa.

5 mac, hari lahir mummy aku. aku pula pergi outing. seperti yang boleh ditenung di gambar atas, memang ramai yang datang pada hari itu. aku terselit di tengah sana, baju hitam dengan handsock (ouch! handsock) jeans kelabu dan beg kelabu juga. macam biasa, mana-mana gambar pasti nampak gigi tak tersusun itu. ah persetan. asal ada gigi, bukan?

mereka sangat best. sumpah aku tak tipu. tiada istilah otai, kata salah seorang daripada mereka. istilah otai itu seperti membeza-beza, macam yang kita dapat lihat dalam bidang fotografi - profesional, amatur dan lain-lain. itu macam kasta. pengkelasan, ayat lainnya kan.

terima kasih bagi aku harapan baru untuk teruskan hidup dalam lomografi. aku fikir, aku dah tamat dulu.


ps : nah satu gambar yang aku snap. ini percubaan pertama aku dengan si mata ikan. walaupun tak cantik mana untuk mereka, aku tetap puas hati. sikit. mungkin banyak juga.

No comments: