Friday

introducing my baby : coco


baby saya yang ini dah berapa bulan ek. adalah dalam 2 bulan kot. tapi saya asyik lupa je nak kenalkan dia pada anda semua. padahal dulu, abang kakak dia, baru-baru lahir saya dah capub dekat blog atau wall fb. tapi dia ni lain sikit. buat masa sekarang ni, selepas L saya, dia ni lah yang kedua , buah hati pengarang jantung saya.

banyak duit saya habis untuk dia. hah. duit jpa saya habis semua angkara dia ni lah. kadang-kadang macam menyesal pun ada, tapi dah ada kan. kenalah jaga baik-baik. kalau tak jaga, lagi rugi. saya sayang awak coco :) mommy love you. hehehe.

saya harap dia akan jadi teman saya buat jangka masa yang lama sebab abang dia, SE w350i dah sakit. flip dia patah :( maybe sebab dia nipis sangat kot. tak apalah. tapi still boleh guna lagi. kakak dia, si lampu picit pula, saya nak jual. tapi belum ada pembeli lagi.

ok lah. that's all about my baby coco ; samsung corby pro.

Photobucketthanx.do come again.

1 comment:

missgee said...

Kim salam ngan Baby coco okeh..
Kiut arr..
memang padan duit Jpa abis :P
hehehe