Saturday

KARiSMA UiTM 2010

hai encik blog. imysm. yalah, seminggu tak jumpa kan. huu. dekat shah alam, saya duduk dekat kolej cemara. tingkat lima! memang sumpah seminggu tu kurus sikit lah kot. ahaa.

apa ek nak cerita. oh. saya masuk bowling. tapi sumpah sayur lah. takde tandingan. haha. saya tak sangka pulak saya masuk ni peringkat kebangsaan :P lawan dengan orang-orang hebat. ada yang pernah masuk skuad kebangsaan lagi. markah nak 200 lebih kan. saya masa tournament paling banyak pun 144 je. ahaa.

untuk single, saya nombor 43 daripada 53. untuk double, saya dan ruhila dapat nombor 20 per 26. dan untuk team event ialah paling teruk. 12 per 13. ahaa. dan untuk all events, saya dapat nombor 40 per 55. saya kalah dua mata dari orang di tempat 39. cis tak guna.

sepanjang kejohanan, saya rasa macam stalker sikit. stalk siapa? adalah. haha. saya nak abadikan muka dia dalam eksperimen lomo first saya tapi malangnya gambar tu tak jadi. dan bila kejohanan dah habis, tiba-tiba *ya, tiba-tiba T_T* saya terjumpa facebook orang tersebut. ahaa. :)

saya stalk dia bukan sebab dia hensem. tapi sebab dia main sumpah terror gila. dan, muka dia macam kawan saya yang bernama Qo'e. dan Qo'e juga sudah mengetahui tentang hal ini. ngaa. apa aku cerita benda tak penting ni...

ok lah. that's all :)

uh oh. btw, tadi saya main boling dapat 180 points :)

Photobucketthanx.do come again.

No comments: