Sunday

tak ada life.

hai kawan-kawan.

apa macam hari anda? hari saya. kurang produktif seperti biasa. mana ada hari saya yang bebetul produktif. tak pernah ada rasanya. cuti Easter sudah berlalu seminggu. ada lagi seminggu. saya pun tak tahu apa saya buat habiskan seminggu ni. belajar tak, bercuti tak. memang unproductive gila.

esok saya nak pergi jejalan Howth. harap harap tak perlu cancel lagi macam haritu. haritu cancel pasal snow. jadi kami beralih arah pi tengok wayang.

saya nak pergi Kildare. nak beli Superdry miumiumiumiu.

ada assignment, malas nak buat.
ada test lepas cuti, malas nak study.

seorang-seorang dekat rumah, seronok.
buat macam rumah sendiri.
buat saya rasa macam nak duduk banglo sorang-sorang, kalau kaya nanti.

bosan kan?

maaflah kalau awak expect saya akan buat karya karya puitis dekat blog ni. saya rasa saya nak stop kejap. sebab saya tengah kumpul karya. saya bukan macam orang-orang yang idea dia sentiasa ada dan menimbun. saya ni jenisnya yang idea datang tanpa diundang, kekadang. jadi bila ada idea tu, kenalah saya tulis dan simpan dulu. sebab kalau tak simpan alamatnya sampai 2020 pun saya tak dapat kumpul karya nak hantar. haha.





tweet saya pun dah 60.006. takde life betul.

No comments: