Sunday

self-customized shoes dan apa apa lah.

hai kawan kawan saya semua apa khabar? saya baik baik je. cuma sakit belakang sebab harini asyik duduk depan laptop. lepas tu sakit bontot sebab kerusi ni keras takde kusyen. maklumlah, kerusi 12 euro je kat ikea.

esok saya ada test untuk 5 modules. nak saya senaraikan? neuromuscular, concept and principle of biochemistry, health behaviour and society, haemopoeisis and immune system dan alimentary system which is double module. dan saya baru je baca mukadimah CPB tadi. mampus.

ini semua sebab saya nengok bola lah ni. dah lah kalah. apa benda eksperimen rajagopal ni. sampai bila nak eksperimen. jangan macam ni lah. ini bukan cobaan. ini betul betul. boleh tak bayangkan betapa luluhnya hati hati Malaysia yang duduk jauh dari garis masa korang ni? hah.

okay. cerita sedih pasal bola, saya malas nak cakap. kalau nak sesedih, bukan kat sini tempat dia. bukan kat blog saya. faham? tak faham sudah.

saya nak berkongsi kegembiraan saya apabila dapat buat customized shoes sendiri. ini baru permulaan. nanti, bila kat malaysia, saya nak buat yang jenis tampal tampal pulak sebab kat malaysia, barang jauh lebih murah. ini, kasut dia je yang murah. barang barang mahal.

tadaaaa. my first self-customized shoes. lukis. bukan tampal.

by the way, kawan saya suruh tulis ayat ni dalam blog. untuk orang tertentu.
"ini bukan memutuskan silaturahim. ini nama dia menjauhkan diri dari perkara memudharatkan"





dan ini. semangat. yang ahhhh macam tak berbaloi je. huh. tapi saya tetap sayang malaysia.

tengok betapa semangatnya saya. kahkah.







sekian. doakan saya untuk esok dan hari hari seterusnya.

No comments: