Wednesday

Demam dan pre-departure

Halo kawan kawan. Hari ini ialah hari kedua saya demam dan nampaknya makin teruk sehingga memaksa saya terjelepok di tilam sepanjang masa dan muntah angin pada waktu pagi.
.
Pagi tadi saya dan kawan kawan yang bakal ke Ireland ada pre departure dekat putrajaya bersama JPA dan MAS tentang penerbangan dan pengajian kami di sana. Harap saya tak jadi gila bila dah masuk medical school nanti.
.
Hari ini first time saya pegang duit EURO. *teary eyes* dan pertama kali tengok rupa travellers check.. wkwkwkwk. Tadi jugak saya bergaduh dengan makcik kaunter bahagian konsular wisma putra sebab dia cari pasal dengan saua tentang sijil kelakuan baik. Hah. Salah orang lah kan makcik nak cari pasal dengan saya. Lepas tu dia terkemaluan sendiri, terus dia buat buat ramah ke saya. Tapi lepas tu dia tak mengaku yg dia belum pulangkan duit baki saya. Macam tuut.
.
Lepas tu saya ikut kak shahida dan kak dayah shopping barang saya kat KL. Saya beli buku anatomy monkhouse dan sebiji stetoskop warna hijau, esok esok jelah saya upload kat instagram okay. Lulz. Ada kau kesah? Takde. Okbye.
.
Kakak tersebut hantar saya ke stesen lrt btr lalu saya naik lrt pergi bts lepas tu tukar ktm ke serdang. No wonder lah markah foursquare saya harini banyak gila kahkah. Lepas tu saua balik rumah kakak naik bas mini sampai sesat lepas tu saya menapak pakai heels dengan tangan penuh beg dan blazer pergi kedai roti boom.
.
Malam. Saya teringin makan subway. Jadi saya, kakak dam suaminya ke jusco. Lepastu teringin pulak makan sengkuang calit. Sesap baqhang.
.
Saya demam macam nak mati je rasa. Bye.

.
Ps: gambar bakal doktor lulusan royal college of surgeons in ireland - penang medical college.


No comments: