Monday

hello. nama smena 8M saya chichi dan dia baru lepas makan xpro chrome.

hai kawan-kawan.

sepatutnya saya tidak boleh online hari ini kerana hari ini hari Isnin. tapi saya sibuk nak online juga sebab nak bagitahu semua orang yang saya dah cuci segulung filem. tapi banyak gila tak jadi. separuh pun tak sampai (yang jadi) babi betei. oops terpacul pula nama binatang comel tu.

okay lah. daripada banyak-banyak gambar, gambar ni je yang paling menyerlah. sekian.

tangki air paling popular di dunia.

satu-satunya muka sendiri. tapi tak nampak muka. jilaka benar. 
kbye. public link ke album penuh, picit sini kuat-kuat.

1 comment:

Suara Kecil said...

babe, nk add fb bleh? nk tnye sumthing la. em, kalo awk bleh add sy. fiadha90@gmail.com ( farah keroro )

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100003257871783