Monday

membebel pasal bola dan pendidikan seni visual

hello!

rasanya macam dah lama betul tak merepek dalam blog ni. okay hari ini saya nak membebel bahasa melayu. sebab bahasa melayu ialah bahasa kebangsaan kita. semangat! hehe.

rasanya semua tahu yang semalam ada match Malaysia vs Bahrain kan? yang tak tengok pun mesti boleh tahu sebab memang setiap kali match, timeline twitter dan home facebook akan penuh dengan updates pasal bola. yeah. yang selama ni tak layan bola pun tetiba jadi semangat gilavavs kan update? kenapa? hmm. mungkin sebab players makin hensem ye tak? haha. semalam saya tak tengok match. tapi orang-orang dalam rumah ni tengok. saya duduk je dalam bilik. kadang-kadang keluar, tengok sekejap. agak tak boleh terima lah sebab kita dah lead 2-0 dan secara tetiba dalam masa 6 minit Bahrain boleh dapat 3 gol.

apa-apa pun, saya tetap akan sokong Malaysia. sampai bila-bila. #selamanyaHarimauMalaya okay. generally, harimau malaya. tak kisah lah dia junior ke senior ke, okay?

okay lah rasanya cukuplah saya membebel pasal bola. by the way, ini ialah lukisan-lukisan saya dari tahun 2005 hingga 2009. dan saya ada buku rujukan pendidikan seni visual (spm) ada sesiapa nak beli? boleh contact di twitter.com/cikrunrun. condition macam baru sebab jarang guna. okay lah. itu je nak bagitau. hehe. bye! :)

1 comment:

nini said...

wow...santek ah...pandai melukis rupanya...=D