Tuesday

hari ini dan katak hijau berbulu.

hello.

dah lama rasanya tak berblogging. padahal baru berapa hari. maklumlah, macam orang bercinta sehari tak jumpa rasa macam seabad tak bertentang mata. eceh.

ini hadiah Naib Johan boling inter-programme. meow. HAHA

kebetulan aku mengupdate hari ni, aku nak bercerita sedikit pasal apa yang berlaku hari ini. tadi pagi ialah giliran group aku masuk chemistry lab bersama Mr. Allan. semangat weh first time masuk lab chemistry untuk semester 3. haha. guna burette pun dah lupa macam mana. tapi yang paling best ialah masa nak guna sucker untuk pipette. menggeletar tangan dan lutut sebab susah nak mampus nak suck solution masuk dalam pipette. kahkah.

masa buat experiment magnesium ribbon dengan acid, partner aku sangat vibrate sehingga tertekan butang stopwatch sebanyak dua kali. maka dia kena repeat. dan untuk yang dia repeat, dia lupa pulak nak hidupkan stopwatch. aku pula, masa buat titration muka nak fokus habis. termenjerit ketika solution aku bertukar pink. nasib baik dia jadi colourless balik. whew~

kesimpulan, aku rasa eksperimen aku fail =.=

1 comment:

nini said...

hidup kena cool...bila gelabah...macam2 benda tak menjadi...=D