Saturday

3in1 : tentang ZineSatuMalam Edisi Khas , sayapatah dan segmen

selamat sejahtera semua.

sebenarnya banyak sangat benda yang aku nak cakap, sehinggakan aku sendiri keliru hendak mula dari mana. ahaa. tolong tahan dengan ayat yang skema nak mampus dan sedikit kurang licin dalam blog ini. anda yang bertanggungjawab meng-klik link ke blog ini dan anda juga yang bertanggungjawab melabuhkan pandangan (betul ke ni?) kat blog Hampas ni. aku tak kisah nak orang nak cakap blog aku hampas, sebab memang nama dia hampas.

first of all, terima kasih kat semua yang join bloglist aku. aku tak rasa nak tutup penyertaan pun sebab ya ampun ciput gila yang join. ekeke. buat malu aku je kau tau tak =.= tak apa, tak apa. aku faham. *merajuk* ptuih !

kemudian terima kasih juga kepada semua yang meng-download zine sayapatah 1 dari 4shared. aku sayang kau orang lebih. jangan lupa download zine terbaru hasil karya beberapa orang penulis gila yang berpuisi pepagi buta bertajuk ZineSatuMalam : Edisi Khas Puisi Pagi Buta.

review tentang bloglist punya segmen, banyak jawapan aku tengok memang comel habis. hahah. terima kasih banyak-banyak. sebenarnya aku tak kisah pun kalau kau nak mengutuk ke apa, sebab aku pun pernah mengutuk blog orang sebab orang tu suruh. nama orang tu ialah Penulis Bogel.

dah lah. perut aku lapar pulak. nak pergi mencekik lah. ingat tadi pelanggan zine aku nak datang tetiba dia ada hal terus tak jadi datang pula. so terpaksalah pergi makan sorang-sorang. untuk pengetahuan, aku makan nasi sehari sekali je sekarang. kadang-kadang, dua hari atau tiga hari sekali. sobs.

ok lah. next next next post nanti aku ada video nak share. stay tuned!

No comments: