Friday

anak-anak merengek mahu pergi zoo

ini anak anak gua. dari kiri ke kanan: anak first gua si oktomat yang bernama MOMO. bawah sikit anak kedua gua bernama LOLO, atas dia anak ketiga gua nama dia BOBO. yang mengiringi mereka tu pampers mereka dan anak patung teman tidur mereka.


halo bloggie. guess what? i'm so excited. why? because i'm going back to johore tomorrow. ahahaha.

the most important thing is, on sunday i'll be going to the zoo for outing with lomonatics. yawww. first outing for me maa. siapa tak excited? haha

anak-anak aku ni dah merengek minta dibawa berjalan-jalan. jadi aku pun tak melepaskan peluang untuk pergi outing ni. lagipun hari isnin dan selasa lepas tu aku free. aku ingat nak pergi naik bas je sampai area city square tapi tadi ada orang offer nak ambik aku dekat BBU ;)

aku harap sangat aku boleh pergi. dan aku harap sangat semua boleh terima kehadiran aku. aku akan pakai tshirt troublemaker hari tu. ahaa.

No comments: