Sunday

hari ini indah kerana usaha saya mendapatkan blog saya balik, berjaya tanpa perlu merayu kepada hackers.

hari ini hari Ahad. hari ini nampak seperti hari Ahad yang indah kerana saya telah dapat semula blog saya. hari ini tidak seperti hari Isnin dan Selasa yang lalu di mana blog saya telah dicuri. hari ini tidaklah seperti hari Ahad yang lalu, bila hari jadi saya tiba dan tiada yang ucap selamat. ya, hari ini ialah hari Ahad yang indah walaupun baru masuk dua jam.

blog, awak jangan tinggalkan saya lagi. saya mungkin tak mampu nak sayangkan bbb sepertimana saya sayangkan awak dan emel yahoo (zafuan) saya. tssk tssk.

hari semalam hari Sabtu. hari semalam hari yang indah. saya dan rakan saya telah keluar rumah untuk mengelakkan diri daripada tisur petang. dan kami berjaya. huehue. dan hari Sabtu ini indah kerana saya dapat hadiah makanan. sebenarnya hari Jumaat semalam-semalam pun indah sebab bila saya balik rumah, ada dua kotak kek secret recipe, satu perasa coppucino dan satu perasa pecan butterscotch dekat atas meja belajar saya.


awak nampak apa yang saya nampak? saya nampak zine saya. muahahahaha.

cak cak.

omnomnomnom
bye. terima kasih dekat kawan azhan sebab mengingatkan saya cara-cara untuk dapat blog balik. hikhokhikhok :')

ps: maaf ya cik lucy saya bukan jenis orang yang suka merayu-rayu ni. saya tak suka. saya pun bukan jenis orang yang nak terima sangat nasihat orang, mungkin betul cakap cik, saya jenis kurang sabar. tapi saya memang tak sabar dan tak penyabar lagi-lagi bila ada orang buat tahi dengan saya. maaf lah tau. saya bukan perdana menteri. tak ada guna awak nak hack saya. jangan hack saya lagi tau. pretty please cherry on top.

"cherry on top bontot kau" - Pakdin kawan Petak, 2011.

No comments: