Tuesday

tempahan dibuka. sementara stok masih ada.

sekadar untuk update.

hai blog. hari ini aku buka tempahan untuk 'buku nota' aku yang bertajuk .SAYAPATAH. ada orang nak tempah tak? kalau nak boleh bagitahu ya. terima kasih.

muka depan lebih kurang macam ini


harga by hand : RM4
harga pos : (set 2 buku + 1 hadiah iringan ;p) RM10 - bank in
muka surat : 20 muka surat.
kandungan : tulisan dan gambar.
keistimewaan : percuma penanda buku .sayapatah. (beserta hadiah iringan untuk yg pos)
cara bayaran : by hand atau bank-in (bank in untuk yg pos)
cara dapat buku : by hand atau pos

aku tak mampu janjikan apa-apa daripada 'buku nota' ini. cukuplah aku kata, dia penuh. dan aku bagi effort yang tinggi untuk ini. terima kasih.

untuk download versi tulisan SAHAJA, rujuk link yang berada klik banner download di sebelah kanan

terima kasih :)

No comments: